تبلیغات ورزشگاهی LED

تبلیغات ورزشگاهی LED دور زمین های ورزشی از جدیدترین و موثر ترین شیوه های تبلیغات محیطی در دنیای ورزش می باشد. این نمایشگر های LED با سایر نمایشگر های LED تفاوت های بسیار زیادی دارد. در ایران با پیشرفت محیط های ورزشی و ساخت ورزشگاه های جدید ، نیاز به این تبلیغات بیشتر از گذشته احساس می شود. این نمایشگر ها شمال پنل های LED هستند که مختص این استفاده ساخته شده اند. تبلیغات ورزشگاهی دور زمین در مدت زمان های مختلف فیلم ها و عکس های مربوط به برند های مختلف را نمایش می دهد. 

انواع تبلیغات ورزشگاهی LED

admin-ajax (27)

تبلیغات ورزشگاهی LED فضای باز

نمایشگر های LED دور زمین رایج ترین نوع این تلیغات ورزشگاه هستند. تبلیغان ورزشگاهی فضای باز مناسب استادیوم ها و زمین های ورزشی با ابعاد بزرگ می باشد. کیفیت سخت افزاری این نمایشگر های LED بطوری است که در شرایط آب و هوایی مختلف نظیر باران و آفتاب های شدید ، مقاومت بسیار بالایی نسبت به سایر نمونه ها دارد. همچنین این نمایشگر ها طوری ساخته شده که در صورت برخورد بازیکنان با این تبلیغات دور زمین صدمه به هیچ یک از آنها نمیرسد.

admin-ajax (28)

تبلیغات ورزشگاهی فضای بسته

تبلیغات در سالن های فضای بسته که تعداد تماشاگران و همچنین پخش زنده از شبکه های تلویزیونی دارد بهترین و مدرن ترین راه تبلیغات محیطی می باشد. این نمایشگر ها برای داخل سالن طراحی شده اند و شدت نور و نوع ساخت آنها با نمایشگر های فضای باز متفاوت است.در این نمایشگر ها بدلیل فاصله ی کمتر مخاطبین با نمایشگر از فاصلهی پیکسلی یا همان دات پیچ کمتری برخوردار است.

admin-ajax (29)

تبلیغات ورزشگاهی چاپی

این سبک از تبلیغات در ورزشگاه های روز دنیا منسوخ شده است و دیگر بدلیل صرفه پایین اقتصادی و تاثیرگذاری پایین این سبک تبلیغات دیگر مورد استفاده قرار نمیگیرد . تبلیغات چاپی دور زمین همچنین در قوانین فیفا نیز ممنوع شده است 

( بدلیل حریم ایمنی بازیکنان که اطراف زمین تا 3 متر حداقل باید چمن باشد. )

قطعات تبلیغات ورزشگاهی LED

ماژول تلویزیون شهری

ماژول LED

مهم ترین بخش تبلیغات ورزشگاهی ماژول LED  است. ماژول LED یک برد الکترونیکی است که چیپ های LED با فاصله مشخص بروی آن قرار گرفته اند. به فاصله ی بین LED ها از هر طرف تا LED بعدی دات پیچ یا pixel pitch  می گویند. برای مثال در ماژول P4 بین هر پیکسل تا پیکسل بعدی 4 میلی متر فصله می باشد. از جمله مشخصات ماژول که در انتخاب ماژول مناسب به شما کمک می کند:

  • شدت نور ماژول (بر حسب MCD)
  • نرخ تازه سازی (refresh rate)
  • اسکن ماژول ( نحوه ی درایو LED که بر فرکانس نمایش ماژول تاثیر مستقیم دارد.)
  • کیفیت ماسک و قاب ماژول LED
  • شرکت سازنده چیپ ست LED
  • زاویه دید چیپ ست LED
منبع تغذیه LED

منبع تغذیه | power supply

ولتاژ کاری تمامی سیستم نمایشگر های ال ای دی 5 ولت است. منبع تغذیه بسته به جریان مصرفی ماژول LED انتخاب می شود. منبع تغذیه های مرسوم مورد استفاده شده در این کار معمولا 40 آمپر یا 60 آمپر می باشد که در 2 مدل اسلم (نازک) ومعمولی عرضه می شود. منبع تغذیه اسلیم برای کابینت های رنتال که فضای کمتری دارند معمولا استفاده می شود. ویژگی های منبع تغذیه خوب برای تلوزیون شهری :

  • تطابق جریان نامی و عملی منبع تغذیه
  • طول عمر بالا و اتلاف حرارتی پایین
  • فیوز محافظ نوسان برق
  • مدار قطع خودکار اتصال کوتاه
  • پورت ارت برای اتصال به زمین
  • تعداد خروجی مناسب و پتانسیومتر تنظیم ولتاژ
برد تلویزیون شهری

کارت کنترل

سیستم کنترل وظیفه ی نمایش محتوای مورد نظر و روشن شدن ماژول ها را به عهده دارد. نمایش تصویر در تبلیغات ورزشی توسط کارت کنترل گرفته می شود و توسط کابل های دیتا به ماژول میرسد. سیستم کنترل نمایشگر ها تعدادی برد فرستنده (sender card)تصویر را توسط سیگنال تصویر میگیرد و به تعدادی کارت گیرنده (recieving card) میفرستد. در هر کابینت LED یک برد گیرنده وجود دارد. از ویژگی های سیستم کنترل نمایشگر LED :

  • تعداد پیکسل قابل پشتیبانی
  • مقدار refresh rate قابل پشتیبانی
  • سازگاری با انواع درایور های ماژول 
  • نرم افزار کاربر پسند و بروز رسانی نرم افزار مداوم
ویدیو پروسسور

ویدیو پروسسور | video processor

ویدیو پروسسور ورودی تصویر را از منابع مختلف (کامپیوتر ، دوربین ، گیرنده دیجیتال و … ) میگیرد و ضمن تنظیم و بهینه سازی برای تبلیغات ورزشگاهی ابعاد تصویر را با نمایشگر هماهنگ میکند. این دستگاه که مدیریت صوت و تصویر را بر عهده دارد تصویر دکمه های روی پنل کنترل می شود. تعداد ورودی و خروجی های ویدیو پروسسور و تنوع آن بر قیمت این محصول تاثیر زیادی دارد. از جمله ویژگی های ویدیو پروسسور:

  • قابلیت نمایش ورودی های دیجیتال و آنالو بصورت همزمان
  • تعداد پیکسل پشتیبانی در طول و عرض
  • خروجی مجزا برای مانیتور کاربر
  • تنظیم از طریق نرم افزار
  • فریم بر ثانیه ثابت و استاندارد (60fps)
  • قابلیت تصویر در تصویر PIP

کابینت LED ورزشگاهی

کابینت تبلیغات ورزشگاهی تفاوت زیادی با کابینت های معمول بازار دارد . این کابینت ها ضربه گیر برای برخوردهای ناگهانی همچنین پایه ی ایستا برای قرارگیری کنار زمین دارد.

نرم افزار تبلیغات ورزشگاهی

نمایش محتوا بروی تلویزیون شهری به روش های آنلاین و آفلاین انجام می شود

آنلاین
آفلاین

سیستم آنلاین به این صورت است که تصاویری که روی نمایشگر LED پخش می شود ، مستقیم از سیستم اپراتور گرفته می شود. یعنی ی نمایشگر به صورت یک مانیتور کاربرد دارد و هر محتوایی از جمله فیلم ، عکس ، نرم افزار و ... که روی یک کامپیوتر قابل نمایش است این تلویزیون شهری نمایش می دهد.

مقایسه برخی از ویژگی های راه اندازی آنلاین و آفلاین

ویژگی تبلیغات ورزشگاهی آنلاین تبلیغات ورزشگاهی آفلاین
نیاز به سیستم کنترل
پخش فرمت های ورودی متنوع
حافظه
پشتیبانی از سنسور
پشتیبانی از ویدئو پروسسور
پشتیبانی از ابعاد بسیار بزرگ
قابلیت نمایش تصویر دوربین

روش های ارتباط اپراتور با تبلیغات ورزشگاهی

کابل شبکه برای تابلو led

ارتباط از طریق شبکه داخلی | Ethernet LAN network

ارتباط از طریق شبکه از رایج ترین روش های انتقال تصویر است. در سیستم های آفلاین کارت کنترل باید قابلیت شبکه داشته باشد و به شبکه محلی متصل شود. از طریق نرم افزار رابط کاربری می توان با وارد کردن آی پی تلویزیون ، محتوا را منتقل کرد و از نظر امنیتی قابل قبول است.

فیبر نوری برای تلویزیون شهری

ارتباط از طریق فیبر نوری | optic fiber network

برای ارتباط با فیبر نوری ، در محل هم چنین در محل اپراتور نیاز به مبدل های فیبر نوری و مدیا کانورتر می باشد. این بستر معمولا برای فاصله های بیش از صد متر که ممکن است سیستم شبکه دچار اختلال شود ، استفاده می شود.

ارتباط از طریق wifi برای تابلو روان

ارتباط از طریق شبکه وایرلس | Wireless LAN network

ارتباط از طریق شبکه از رایج ترین روش های انتقال تصویر است. در سیستم های آفلاین کارت کنترل باید قابلیت شبکه داشته باشد و به شبکه محلی متصل شود. از طریق نرم افزار رابط کاربری می توان با وارد کردن آی پی تلویزیون ، محتوا را منتقل کرد و از نظر امنیتی قابل قبول است.

#8900BF

Untitled-1

ارتباط آفلاین

در ارتباط آفلاین سیستم بصورت مستقیم در ارتباط نیست. بلکه با رابط نرم افزاری ، برنامه روی حافظه های سخت افزاری مثل فلش مموری ، هارد و .. ذخیره می شود و به محل تلویزیون انتقال داده می شود. این روش از امنیت پایین تری برخودار است اما هزینه آن به مراتب پایین تر از سیستم های آنلاین است.

سوالات پر تکرار در مورد تبلیغات ورزشگاهی

یکی از انواع تبلیغات محیطی، تبلیغ در ورزشگاه ها و استادیوم های ورزشی است که به صورت مستقیم برای افرادی که در استادیوم حضور دارند و هم افرادی که از طریق رسانه هایی مثل تلویزیون در حال تماشای مسابقات ورزشی هستند قابل ارائه است.

قیمت تبلیغات ورزشگاهی با توجه به نوسانات بازار ارز و تنوع زیاد این محصول بازه بسیار زیادی دارد. مهم ترین مولفه ی قیمت تلویزیون شهری ، ماژول آن می باشد. برای اطلاع از قیمت به روز با شماره 09120266173 کارشناس فروش شرکت نواندیشان تماس بگیرید.

در نمایشگر های تبلیغات ورزشگاهی فضای باز شدت نور بدلیل وجود نور آفتاب بسیار بیشتز از نمایشگر های فضای داخل است. نمایشگر های oudoor همچنین از سمت رو به رو در مقابل شرایط آب و هوایی مثل باران مقاوم هستند. اما وزن ماژول های تبلیغات ورزشگاهی فضای بسته بسیار کمتر است. از نظر هزینه پروژه نیز تبلیغات ورزشگاهی فضای باز هزینه بیشتری در بر دارد.

برند تولید کننده قطعات تبلیغات ورزشی متفاوت هستند. در قسمت ماژول برند های مانند Leyard و Cailiang و Qiangli و GKGD در بازار ایران معتبر هستند. در برند های منبع تغذیه CLCZ و Meanwell از جمله تولید کنندگان منبع تغذیه با کیفیت هستند. در سیستم های کنترل تبلیغات ورزشگاهی Nova star و linsn و Color light برند های رایج و با کیفیتی هستند. مشتریان عزیز با مراجعه به سایت قطعات شرکت نواندیشان و یا تماس با بخش پشتیبانی فنی اطلاعات خود را تکمیل کنند.

در مجموع خرید دست دوم لوازم الکترونیکی در بلند مدت منطقی نیست. اما تبلیغات ورزشگاهی دست دوم که توسط همکاران به شرکت نواندیشان جهت سرویس مراجعه می شود. با تماس با بخش فروش می توانید از قیمت و انوع آن مطلع شوید.

انواع کیفیت تبلیغات ورزشگاهی

تبلیغات ورزشگاهی P8

تبلیغات ورزشگاهی P10

تبلیغات ورزشگاهی P20

تصاویر مرتبط محصول